شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
وزیر حمل و نقل تاجیکستان دست به خودکشی زد
خدایار خدایارزاده، وزیر حمل و نقل تاجیکستان اقدام به خودکشی کرده است. بر اساس اطلاع دادستانی کل تاجیکستان این حادثه حوالی ساعت ۵ صبح امروز (سهشنبه، ۱۱ اوت/۲۱ مرداد) در آپارتمانی در شهر دوشنبه که محل زندگی خانواده آقای خدایارزاده بوده، اتفاق افتاده است.
به گفته مقامات، در پی "ناسازگاری خانوادگی" این وزیر تاجیک با استفاده از چاقو اقدام به خودکشی کرده است. دادستانی کل تاجیکستان گفته که همسر و دو فرزند و عروس خانواده از حادثه خبر یافته و به وی کمکهای اولیه رساندهاند.
منابع رسمی گفتهاند که وزیر حمل و نقل تاجیکستان در بیمارستان "استقلال" شهر دوشنبه، پایتخت، بستری است و پزشکان پس از جراحی وضع سلامت اورا "مساعد" ارزیابی میکنند.
دادستانی کل تاجیکستان گفته که در رابطه با این قضیه پرونده جنایی باز شده و تحقیق آن ادامه دارد.
برای نخستین بار است که اقدام به خودکشی یک وزیر تاجیک رسانهای می شود.
آقای خدایارزاده ۶۲ سال دارد و بیش از سه و نیم سال است که وزیر حمل و نقل تاجیکستان است. در گذشته او نماینده پارلمان تاجیکستان و رئیس ناحیه روشان استان بدخشان این کشوربود.