شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
قربانی اسیدپاشی عشق تازه را جشن گرفت
لالیتا بن بانسی، قربانی اسیدپاشی در هند، این هفته در مومبای با شادی تمام لباس عروسی به تن کرد.
او به روزنامه "هندوستان تایمز" گفت: "چه کسی فکر می کرد که بعد از اسیدپاشی و ۱۷ عمل جراحی به عشق برسم. اما شد."
او به لطف یک شماره تلفن غلط با راوی شانکار، شوهرش، آشنا شد.
لالیتای ۲۶ ساله که در سال ۲۰۱۲ در حمله یکی از اقوام خود به شدت زخمی شد می گوید یافتن عشق برایش مثل معجزه بود.
شماری از ستارگان بالیوود از جمله ویوک اوبروی در مراسم عروسی لالیتا شرکت کردند. ویوک و لالیتا در رویدادی برای بازماندگان اسیدپاشی آشنا شده بودند.
آقای اوبروی عروس را "یک قهرمان واقعی" توصیف کرد.
او همچنین از داماد ستایش کرد که لالیتا را به خاطر آنچه که هست دوست دارد.
داماد که ۲۷ ساله است و برای شرکت "سی سی تی وی" کار می کند گفت: "از همان اول دوستش داشتم."
تخمین زده می شود که سالانه هزار مورد حمله با اسید در هند اتفاق می افتد هرچند بیشتر آنها گزارش نمی شود.