شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
فرار دوباره اسبهای ارتش در خیابانهای لندن
اسبهای ارتش برای دومین بار طی ماههای اخیر از محل نگهداری خود فرار کردند و در خیابانهای لندن یورتمه رفتند.
بر اساس اعلام وزارت دفاع بریتانیا، سه اسب از هنگ سوارهنظام هنگام تمرین در صبح روز دوشنبه ۱ ژوئیه، از سوارهای خود فرار کردند و در خیابانهای لندن شروع به دویدن کردند.
بر اساس این بیانیه، هر سه اسب «با سرعت و ایمنی» مهار شدند و به اصطبل خود در هایدپارک بازگردانده شدند. گزارش شده یکی از اسبها دچار آسیب جزئی شده است. سربازان سوار اسبها هیچ یک آسیبی ندیدهاند.
در ماه آوریل هم چهار اسب ارتش دیگر بر اثر شنیدن صدای بلند رم کردند و در شهر لندن شروع به دویدن کردند و با تعدادی از خودروها و یک اتوبوس دوطبقه هم برخورد کردند که به خونین شدن یکی از اسبها منجر شد.