فرار دوباره اسب‌های ارتش در خیابان‌های لندن

توضیح ویدئو،
منتشر شده در

اسب‌های ارتش برای دومین بار طی ماه‌های اخیر از محل نگهداری خود فرار کردند و در خیابان‌های لندن یورتمه رفتند.

بر اساس اعلام وزارت دفاع بریتانیا، سه اسب از هنگ سواره‌نظام هنگام تمرین در صبح روز دوشنبه ۱ ژوئیه، از سوارهای خود فرار کردند و در خیابان‌های لندن شروع به دویدن کردند.

بر اساس این بیانیه، هر سه اسب «با سرعت و ایمنی» مهار شدند و به اصطبل خود در هایدپارک بازگردانده شدند. گزارش شده یکی از اسب‌ها دچار آسیب جزئی شده است. سربازان سوار اسب‌ها هیچ یک آسیبی ندیده‌اند.

در ماه آوریل هم چهار اسب ارتش دیگر بر اثر شنیدن صدای بلند رم کردند و در شهر لندن شروع به دویدن کردند و با تعدادی از خودروها و یک اتوبوس دوطبقه هم برخورد کردند که به خونین شدن یکی از اسب‌ها منجر شد.