شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
کارمند ایتالیایی ۱۵ سال سرکار نرفته، اما نیم میلیون یورو حقوق گرفته
به گزارش رسانههای محلی ایتالیا، کارمند بیمارستانی متهم شده که در ۱۵ سال گذشته بدون آن که سرکار حاضر شود، حقوق دریافت کرده است.
گفته میشود به این مرد در سالهایی که تصور میشود، کار نکرده در مجموع ۵۳۸ هزار یورو پرداخت شده است.
براساس گزارشها ادعا شده که این مرد از سال ۲۰۰۵ تاکنون به سرکارش در بیمارستان سیاچیو در شهر کاتانزارو در جنوب ایتالیا نرفته، اما در تمام این مدت ماهیانه حقوق گرفته است.
خبرگزاری ایتالیایی آنسا هم گزارش کرده که این مرد در حال حاضر به دلیل کلاهبرداری، اخاذی و سوء استفاده از مقامات تحت بازجویی قرار دارد.
شش مدیر بیمارستان هم در رابطه با غیبت ادعایی این کارمند تحت بازجویی پلیس هستند.
این دستگیریها نتیجه تحقیقات طولانی پلیس در مورد غیبت و ظن به کلاهبرداری کارکنان در بخش دولتی ایتالیا صورت گرفته است.
گفته شده که این فرد یک کارمند دولت بوده و در سال ۲۰۰۵ توانسته در بیمارستانی در شهر کاتانزارو استخدام شود، به گفته پلیس در همین زمان، او از رفتن به سر کار خودداری کرده.
پلیس همچنین این مرد را به تهدید مدیرش برای جلوگیری از گزارش انضباطی علیه وی متهم کرده است.
پلیس گفته که این مدیر بعدا بازنشسته شده و غیبت مداوم این کارمند هرگز مورد توجه مدیر بعدی یا بخش منابع انسانی قرار نگرفته بود.