شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
محاکمه مردی که متهم به 'کشتن و خوردن' مادرش است در مادرید آغاز شد
در اسپانیا، محاکمه مرد ۲۸ سالهای که متهم به کشتن، سلاخی و سپس خوردن جسد مادرش است آغاز شده است. پلیس در آپارتمان او در مادرید بقایای جسد مثله شده مادرش را پیدا کرده بود.
در سال ۲۰۱۹ و پس از نگرانی از مفقود شدن مادر ۶۶ ساله او، پلیس به آپارتمان آلبرتو سانچز گومز رفت و آنجا بقایای جسد تکه تکه شدهای را یافت. در آن زمان پلیس اعلام کرد که برخی از اعضای جسد در ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی قرار داده شده بود.
اما آقای گومز به دادگاه گفته به یاد نمیآورد که جسد مادرش را سلاخی و خورده باشد.
آن طور که گزارش شده او پیش از بازداشت از بیماری شخصیتی و استفاده موادمخدر رنج میبرده است.
رسانههای اسپانیایی میگویند پلیس آلبرتو سانچز گومز را می شناخته چرا که او سابقه خشونت علیه مادرش، ماریا سولهداد گومز، را داشته است و در هنگام بازداشت مقررات نظارتی و دوریگزینی را نادیده گرفته بوده است.
دادگاه نخستین بار شرح اتهامات هولناک این پرونده را در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ شنیده بود. وقایعی که در یک آپارتمان در شرق مادرید روی داده بود.
روزنامه اسپانیایی ال موندو گزارش کرده که بقایای جسد مادر آلبرتو در حالی پیدا شد که بخشهایی از آن پخته و بخشهای دیگر هم در ظروف پلاستیکی نگهداری مواد غذایی قرار داده شده بود.
بنابر گزارشها، متهم که در زمان بازداشت ۲۶ سال داشت در جریان بازجویی اعتراف کرده بود که مادرش را خفه کرده بوده و برخی اوقات گوشت او را میخورده و گاهی اوقات هم بخشی از جسد را به سگ خود میداده است.
دادگاه این پرونده هولناک طی چند روز آینده در مادرید ادامه خواهد یافت.
اخبار مرتبط