انتقاد احمدینژاد از 'دموکراسیهای کنترلشده'
محمود احمدینژاد، رئیس جمهور سابق ایران، در توییتر خود از "دموکراسیهای کنترلشده" انتقاد کرده است.
آقای احمدینژاد در توییتی به زبان انگلیسی نوشته است: "دموکراسیهای کنترلشده به ته خط رسیدهاند؛ آنها نتوانستهاند آزادی و عدالت را برقرار کنند. ما باید راههای جدیدی را بررسی کنیم".
او مصداق "دموکراسی کنترلشده" را مشخص نکرده است.