انتقاد احمدینژاد از 'دموکراسیهای کنترلشده'
محمود احمدینژاد، رئیس جمهور سابق ایران، در توییتر خود از "دموکراسیهای کنترلشده" انتقاد کرده است.
آقای احمدینژاد در توییتی به زبان انگلیسی نوشته است: "دموکراسیهای کنترلشده به ته خط رسیدهاند؛ آنها نتوانستهاند آزادی و عدالت را برقرار کنند. ما باید راههای جدیدی را بررسی کنیم".
او مصداق "دموکراسی کنترلشده" را مشخص نکرده است.
این مطلب شامل محتوایی از X است. قبل از بارگیری این محتوا از شما اجازه می گیریم، زیرا ممکن است این سایت ها از کوکی ها و یا سایر انواع فن آوری استفاده کنند. می توانید سیاست X را درباره کوکی ها و سیاست مربوط به حفظ حریم خصوصی را پیش از موافقت بخوانید. برای دیدن این محتوا روی "موافقت و ادامه"کلیک کنید.
پایان پست X




