Orman yangınlarının “solunum sorununa neden olduğu” Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek hastaneden taburcu edildi
Geçen yıl koronavirüs tedavisi sonrası akciğerlerinde oluşan hasar nedeniyle 3 ay yoğun bakımda kalan ve orman yangınları sırasında söndürme çalışmalarının sürdüğü bölgeleri ziyaret eden Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, kontrol amacıyla hastaneye kaldırılmasının ardından hastaneden taburcu oldu.
DHA'ya Böcek'in sağlık durumu hakkında bilgi veren oğlu Gökhan Böcek, 10 gün süren orman yangını sürecinden sonra babasının kendisini halsiz hissetmesi üzerine koronavirüs tedavisi gördüğü Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ndeki doktorlarıyla görüştüğünü anlattı.
Taburcu olduktan sonra Twitter üzerinden bir açıklama yapan Böcek şunları kaydetti:
Antalya Büyükşehir Belediyesi basın bürosu da Böcek’in orman yangınından etkilenen alanlarda bulunmasının “solunum sorununa neden olduğunu ve 1-2 gün evde istirahat edeceğini” kaydetti.