Orman yangınlarının “solunum sorununa neden olduğu” Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek hastaneden taburcu edildi

Geçen yıl koronavirüs tedavisi sonrası akciğerlerinde oluşan hasar nedeniyle 3 ay yoğun bakımda kalan ve orman yangınları sırasında söndürme çalışmalarının sürdüğü bölgeleri ziyaret eden Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, kontrol amacıyla hastaneye kaldırılmasının ardından hastaneden taburcu oldu.
DHA'ya Böcek'in sağlık durumu hakkında bilgi veren oğlu Gökhan Böcek, 10 gün süren orman yangını sürecinden sonra babasının kendisini halsiz hissetmesi üzerine koronavirüs tedavisi gördüğü Akdeniz Üniversitesi Hastanesi'ndeki doktorlarıyla görüştüğünü anlattı.
Taburcu olduktan sonra Twitter üzerinden bir açıklama yapan Böcek şunları kaydetti:
Bu makalede X içeriği bulunmaktadır. Çerez ve diğer teknolojileri kullanıyor olabilirler, bilgisayarınıza herhangi bir şey yüklenmeden önce sizin rızanızı alırız. İzin vermeden önce çerez politikasını okumak ve gizlilik politikasına göz atmak isteyebilirsiniz. Bu içeriğe ulaşmak için lütfen "kabul et ve devam et" seçeneğine tıklayın.
X paylaşımının sonu
Antalya Büyükşehir Belediyesi basın bürosu da Böcek’in orman yangınından etkilenen alanlarda bulunmasının “solunum sorununa neden olduğunu ve 1-2 gün evde istirahat edeceğini” kaydetti.









