Kremlin'i uzun yıllardır izleyenler, şimdiye kadarki en olağan dışı 24 saati geride bıraktığımız görüşünde.
Bir an için Rusya, Moskova'nın en etkili saha gücü olan Wagner grubuyla iç savaşın eşiğine geldi.
Ardından Wagner lideri Prigojin, Belarus liderinden gelen telefonun ardından güçlerini geri çekmeye karar verdi.
Bu telefonda tam olarak ne konuşuldu?
Bu bize açıklanmadı ancak Prigojin'e bazı "acı gerçeklerin" hatırlatıldığını tahmin etmek zor değil: "Bak, bu işte tek başınasın, kimse sana desteğe gelmeyecek, bu şekilde devam edersen çok kan dökülecek ve bu Rus kanı olacak."
Wagner grubu geride kalan 8 yıl boyunca Kremlin için kullanışlı bir araçtı ve Mali'den Ukrayna'ya kadar Moskova'nın çıkarları için faaliyetteydi.
Ancak Putin'in bir daha Wagner'e nasıl güvenebileceği muamma. Onu ihanetle suçladı ve bir suçlu olarak görülmesini sağladı.
Öte yandan Rusya'nın savunma bakanlığı ekibinde de yeni görev dağılımları olması beklenebilir.
Ukrayna savaşı ise hız kesmeden devam edeceğe benziyor.