فرمانده انتظامی تهران میگوید «بانکهای ناامن» را پلمب میکند
حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفته است بانکهایی که به تذکر پلیس در باره ناامنی خود توجهی نکنند، پلمب خواهند شد.
آقای رحیمی این اظهارنظر را به دنبال سرقت از یک شعبه بانک ملی مطرح کرد و گفت در صورتی که بانکها «دستورات الزام آور» پلیس در مورد ایمنی را رعایت نکنند، مسئولان بانکها با هماهنگی با دادستانی تحت پیگیرد و تعقیب قرار خواهند گرفت.
سرقت از این شعبه بانک ملی با انتقادهایی همراه شده است. سارقان محتویات حدود «۲۵۰ صندوق امانی» را به سرقت بردند که بعدا بانک ملی این رقم را «۱۶۸ صندوق» اعلام کرد.
مقامات قضایی و پلیس تهران گفتهاند که دزدهای بانک ملی شعبه دانشگاه را در «ایران و خارج از ایران» بازداشت کردهاند.
