به گزارش ایسنا تیم ور حسینی، رئیس پلیس راه ایران از اجرای محدویت تردد از امروز خبر داد و گفت برای همه خروجی های استان ها محدودیت هایی تعیین کرده اند و از مردم خواست که برنامه سفر نداشته باشند چون اجازه خروج به آنها داده نمیشود.
او از همه مسافران خواسته که هر چه سریع تر به شهرهای خود بازگردند و افزود که این مسافران: "به هیچ عنوان حق ورود به شهرهای طول مسیر را ندارند، باید از راههای کمربندی و کنارگذرها استفاده کنند تا به شهر مقصد خود برسند."
گفت
که محدودیت ورود و تردد در محدوده دو استان البرز و تهران
اعمال نمیشود.
آقای حسینی در یک برنامه تلویزیونی توضیح داد:
"
شرایط تهران و البرز به واسطه این که شرایط خاصی است و تعداد زیادی از کسانی که در
شهرهای کرج و اطراف تهران ساکن هستند و محل کارشان در تهران است، این محدودیت تردد
در محدوده استانهای تهران و کرج اعمال نمیشود."
او همچنین بار دیگر تاکید کرد که خودروهای متخلف از دستورات پلیس نیم میلیون تومان جریمه میشوند و خودرو آنها یک ماه توقیف میشود.