مقامهای ایرانی درباره 'مسمومیت الکلی' در میانه بحران کرونا هشدار میدهند
چند مقام بهداشتی در ایران درباره مسمومیت الکلی در میانه بحران کرونا هشدار دادهاند.
دکتر مسعود مردانی به ایلنا گفته: "روزی دو الی سه مورد با موضوع مسمومیت با الکل متالیک به بیمارستان لقمان مراجعه میکنند و ما از مردم میخواهیم که از الکل برای درمان و پیشگیری از بیماری کرونا استفاده نکنند."
دکتر شاهین شادنیا از بیمارستان لقمان هم روز گذشته به ایسنا گفت: "باور غلط باعث شده در چند روز اخیر شاهد بیمارانی باشیم که با تصور نابودی کرونا اقدام به شرب ترکیبات الکلی کردهاند و در برخی موارد این الکل متانول بوده و منجر به بروز مسمومیت حاد و شدید در افراد شده است."



