انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران اعلام کرد که ساعات کاری ادارات استان تهران از روز شنبه به حالت عادی باز میگردد اما کارمندان اداران بنا به تصمیم مدیران به صوت چرخشی و شیفتی در محل کار خود حاضر خواهند شد.
به گفته استاندار تهران، این تصمیم مصوبه جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت کرونا در تهران بوده است.
به گزارش ایسنا استاندار تهران تاکید کرد که روند اخذ مرخصی و استفاده از ظرفیت د ورکاری در ادارات باید آسان شود.
این در حالی است که دیروز ستاد پیشگیری و پاسخ به بحران استان قم ابتدا اعلام کرد که ادارات، بانک ها و دستگاههای اجرایی این استان در روز شنبه تعطیل خواهد بود اما ساعاتی بعد تصمیم خود را تغییر داد و از کاهش ساعت کاری خبر داد.
در این اطلاعیه گفته شده که از روز شنبه ۱۷اسفند تا پنج شنبه ۲۲ اسفند ساعات کاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۳۰ خواهد بود. این کاهش ساعت کاری شامل دستگاههای امدادی، اورژانسی و واحدهای عملیاتی نمی شود.
این در حالی است که وزارت بهداشت ایران روز پنج شنبه ۱۵ اسفند اعلام کرده بود که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به ۳ هزار و ۵۱۳ نفر و شمار کسانی که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند به ۱۰۷ نفر رسیده است.