روحانی: هیچ قدمی در برجام برنداشتیم مگر اینکه با رهبری مشورت کردیم
حسن روحانی: "هیچ قدمی در مسئله برجام برنداشتیم مگر آنکه با رهبر معظم انقلاب اسلامی مشورت کردیم و جلسه برگزار کردیم. نامه های مکتوب آن و دستورهایی که من روی نامه های ایشان برای اجرا دادم، موجود است، هیچ نامه ای از ایشان نبوده که من روی آن نامه ندهم فرمایش ایشان اجرا شود. البته شاید در جایی کم و کسر آوردیم ولی مبنا این بود که همه دستورات ایشان اجرا شود."

