بارش برف و سرما ادارات مازندران را تعطیل کرد
در پی بارش برف و برودت هوا در استان مازندران، اداره کل مدیریت بحران استانداری مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد که تمامی ادارات این استان به جز دستگاه های خدمت رسان شامل بانک، شهرداری، بیمارستان، فرمانداری، ادارات راهداری، گاز و آب تعطیل هستند.
براساس این اطلاعیه این اقدام برای جلوگیری از افت فشار گاز در این استان صورت گرفته است.
همچنین گزارش شده است که برق و گاز بسیاری از مناطق استان قطع شده است و راههای روستایی بسیاری از مناطق استان مسدود است.

منبع تصویر، TASNIM
