دفنواز مترو تهران سازش «مصادره» و برایش پرونده تشکیل شد
خسرو آذربیگ، نوازنده دف میگوید که پس از نواختن دف و خواندن در مترو تهران او را به مقر پلیس در مترو بردند و پس از مصادره سازش به او گفتند که برایش پرونده تشکیل شده است.
ااو در صفحه اینستاگرامش توضیح داد که دیروز ۲۰ دی بعد از گذراندن حدود یک ساعت در بازداشت، به او گفته شده که حق ندارد دفنوازی کند و آواز بخواند و اگر دوست دارد چنین کند «بهتر است برود مثلاً به ترکیه یا هر جای دیگر»
این مطلب شامل محتوایی از Instagram است. قبل از بارگیری این محتوا از شما اجازه می گیریم، زیرا ممکن است این سایت ها از کوکی ها و یا سایر انواع فن آوری استفاده کنند. می توانید سیاست Instagram را درباره کوکی ها و سیاست مربوط به حفظ حریم خصوصی را پیش از موافقت بخوانید. برای دیدن این محتوا روی "موافقت و ادامه"کلیک کنید.
پایان پست Instagram













