انفجار در کابل «دستکم سه کشته» برجای گذاشت
بر اثر انفجاری در کابل، پایتخت افغانستان، دستکم سه نفر جان خود را از دست دادند.
خالد زدران، سخنگوی پلیس طالبان در کابل، این حمله را تایید کرده و گفته است این انفجار امروز (سهشنبه) بعد از ظهر به وقت محلی در منطقه «الوخیل» در ناحیه شانزدهم کابل رخ داده است.
او افزوده که در این حادثه چهار نفر هم زخمی شدهاند و همه قربانیان «غیرنظامی» بودهاند.
به گفته آقای زدران انفجار «ناشی از مین جاسازی شده در یک خودرو نوع بنز» بوده است.
بیمارستان بینالمللی موسوم به «ایمرجنسی» در کابل نیز گفته است که «چهار زخمی» این رویداد را به مرکز منتقل شدهاند که وضعیت یکی از آنها وخیم است.
این بیمارستان گفته است این رویداد در نتیجه انفجار بمب جاسازی شده در یک «مینیبوس» رخ داده است.
تاکنون هدف و عامل این انفجار مشخص نشده است.
این در حالی است که سه روز قبل هم در نتیجه انفجار در یک مینیبوس در منطقه شیعه و هزاره نشین کابل حداقل پنج نفر کشته شدند و ۱۵ نفر دیگر هم زخمی شدند. داعش مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته بود.