تعداد مصدومان حادثه نشت آمونیاک در فیروزآباد به «۱۴۹ نفر» رسید

منبع تصویر، IRNA
مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تعداد مصدومان حادثه کارخانه کربنات سدیم فیروزآباد را ۱۴۹ نفر اعلام کرد که «۱۲۶ نفر آنها ترخیص شدهاند».
به گزارش رسانههای ایران، انفجار و نشت گاز در یکی از مخازن کارخانه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فارس دیروز باعث این حادثه شده است.
رسانههای ایران میگویند کسی جان خود را از دست نداده اما بعضی روایتهای تائید نشده حاکیست چند کارگر به دلیل «یخزدگی» جان باختهاند.
مجتمع کربنات سدیم فیروزآباد حدود دو سال پیش با ظرفیت تولید سالانه ۳۲۰ هزار تن مواد شیمیایی آغاز به کار کرد.
گزارش مشروح را اینجا بخوانید: نشت «گاز آمونیاک» در استان فارس؛ ۱۳۰ نفر به بیمارستان منتقل شدند


