استقلال و پرسپولیس 'وارد بورس میشوند'
ژاله فرامرزیان، معاون مالی و توسعه منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان ایران گفت: "در خصوص بحث خصوصی سازی تصورم این بود امروز که میگویند یک ماه دیگر انجام شود اما وقتی وارد کار شدیم دیدیم با باشگاههایی روبهرو هستیم که نظام مالی آنها در ساختار دولتی تشکیل شده اما فعالیت در بخش خصوصی بوده است."
"ما ۲ سال است که همه درگیر هستیم و به خاطر اهمیت موضوع تلاشهای زیادی هم صورت گرفته است. هر هفته سه جلسه در عملیات مادی انجام میشود که این عملیات شباهتی به وظایف یک دستگاه ندارد."
این مطلب شامل محتوایی از X است. قبل از بارگیری این محتوا از شما اجازه می گیریم، زیرا ممکن است این سایت ها از کوکی ها و یا سایر انواع فن آوری استفاده کنند. می توانید سیاست X را درباره کوکی ها و سیاست مربوط به حفظ حریم خصوصی را پیش از موافقت بخوانید. برای دیدن این محتوا روی "موافقت و ادامه"کلیک کنید.
پایان پست X










