جریمه '۵۰۰۰ راننده' به خاطر نقض مقررات مقابله با کرونا در ایران
پلیس راهنمایی و رانندگی ایران اعلام کرد که تاکنون ۵۰۰۰ راننده خودرو را که "اصرار به تردد در شهرهای غیر از محل سکونت خود داشتند" جریمه پانصد هزار تومانی کرده و ۷۳۷ خودرو نیز توقیف شده است.
کمال هادیانفر به خبرگزاری ایسنا گفت: "این جریمه برای افرادی بوده که اصرار به تردد در شهرهای غیر از محل سکونت خود داشتند."




