عربستان موشکهایی را بر فراز پایتخت و یک شهر دیگر 'منهدم کرده'
به گزارش رسانه های دولتی عربستان نیروی های دفاع هوایی این کشور می گویند موشک های بالستیک را بر فراز ریاض، پایتخت، و شهری در کنار مرز یمن منهدم کرده اند.
اهالی ریاض بعد از ساعت یازده شب به وقت محلی در شبکه های اجتماعی از شنیدن صدای بلند چند انفجار خبر دادند.
تلویزیون دولتی عربستان سعودی گزارش داد که موشک نیمه شب با کمک سامانه دفاع موشکی پاتریوت آمریکا منهدم شد.
رسانه های سعودی همچنین به نقل از منابع آگاه امنیتی گفتند که موشک دیگری بر فراز شهر جازان در جنوب کشور که هم مرز یمن است هدف گرفته و نابود شده است.
معلوم نیست این موشک ها از کجا شلیک شده و هنوز کسی مسئولیت آن را به عهده نگرفته است.
با این حال حوثی های مورد حمایت ایران که یکی از طرف های درگیر در جنگ داخلی یمن هستند تاکنون صدها حمله با موشک یا پهپادها علیه عربستان انجام داده اند که اغلب علیه اهدافی در نزدیکی مرز بوده اما به ریاض هم حمله کرده اند.





