علی اکبر ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری قرنطینه شد
به گزارش خبرگزاری دولتی تسنیم علی اکبر ولایتی مشاور رهبر ایران پس از ظاهر شدن علائم ابتلا به کووید-۱۹ قرنطینه شده است.
یکی از سمت های آقای ولایتی ریاست بیمارستان مسیح دانشوری است که از جمله محل بستری شدن بیماران مبتلا به ویروس کرونا بوده است.
به گزارش تسنیم آقای ولایتی در پی چندین روز کار در این بیمارستان "ظهر روز گذشته با ظهور علائم خفیف بنا به نظر پزشکان، اقدام به آزمایش گردید که نشانههای بروز کرونا در دکتر ولایتی مشهود بود."
براساس این گزارش او اکنون در قرنطینه خانگی است و حال عمومی او خوب توصیف می شود.




