اولین قرارداد بزرگ نفتی ایران بعد از برداشتن تحریمها
قرارداد نهايى توسعه فاز ١١ پارس جنوبى بين ايران و كنسرسيومى از توتال فرانسه، سى ان پى سى چين و پتروپارس ايران، فردا در تهران امضا مى شود. اين اولين قرارداد نهايى بزرگ نفتى بعد از برداشتن تحريمها خواهد بود و اولين قرارداد نهايى است که بر اساس الگوى جديد قراردادهاى نفتى امضا میشود. درست پيش از اعمال احتمالى تحريمهاى جديد از طرف كنگره آمريكا، توتال فرانسه يكبار ديگر "صف شكن" سياستهاى تحريمى شده. دفعه قبل سال ١٩٩٧ این اتفاق افتاد.
این مطلب شامل محتوایی از X است. قبل از بارگیری این محتوا از شما اجازه می گیریم، زیرا ممکن است این سایت ها از کوکی ها و یا سایر انواع فن آوری استفاده کنند. می توانید سیاست X را درباره کوکی ها و سیاست مربوط به حفظ حریم خصوصی را پیش از موافقت بخوانید. برای دیدن این محتوا روی "موافقت و ادامه"کلیک کنید.
پایان پست X







