قلعه‌نویی: فکر می‌کردم فقط مظلومیم، اما بد شانس هم هستیم

قلعه‌نویی: فکر می‌کردم فقط مظلومیم، اما بد شانس هم هستیم
منتشر شده در

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، در نشست خبری بعد از بازی ایران و مصر گفت: «تا الان فکر می کردم تیم مظلومی هستیم، اما بعد از این سه بازی فهمیدیم که بدشانس هم هستیم.»

او گفت که باید به این بازیکنان افتخار کرد.

آقای قلعه‌نویی همچنین گفت: «بازیکنان ایران کاری کردند که تمام دنیا تیم ملی ایران را دوست دارند و خواهان آماندن آنها در جام جهانی هستند»

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد بازی با آمریکا یا اشاره به اینکه فوتبال میتواند فرهنگ‌ها و کشورها را به هم نزدیک کند، گفت تیم ملی برای بازی با هر تیمی از جمله آمریکا آماده است.

ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل مصر به تساوی ۱-۱ رسید، نتیجه ای که برای صعود مستقیم این تیم کافی نبود. گل دقیقه ۹۳ شجاع خلیل زاده نیز به دلیل آفساید مورد قبول واقع نشد و حالا با ۳ امتیاز باید منتظر نتایج سایر گروه ها بماند تا تکلیف صعودش مشخص شود.