شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
حمله راکتی به پایگاه آمریکاییها در اربیل
منتشر شده در
ديشب در حمله راكتى به پايگاه نيروهاى آمریکا در شهر اربيل در كردستان عراق، يك پيمانكار غير نظامى كشته شده است. ٩ نفر از جمله يك سرباز آمريكايى هم زخمى شدهاند. گفته شده یک گروه شبه نظامى ناشناخته به اسم 'سرايا اوليا دم' مسوليت حمله را به عهده گرفته است. مسرور بارزانى نخست وزير حكومت محلى كردستان عراق و آنتونى بلينكن وزير خارجه آمريكا این حمله را محكوم كردهاند.
نفیسه کوهنورد گزارش میدهد.