انفجارهای انتحاری در بغداد بیش از ۳۰ نفر را کشت

توضیح ویدئو، انفجارهای انتحاری در بیش از 30 نفر را کشت
منتشر شده در

در عراق، دو انفجار انتحاری پی در پی در بغداد بیش از سی نفر را کشت. حدود صد نفر هم زخمی شدند. ارتش عراق گفته بمب‌گذاران در حالی که تحت تعقیب پلیس بودند خود را در یک بازار شلوغ شهر منفجر کردند. این اولین حمله انتحاری در بغداد در یک سال و نیم گذشته است. سه سال پیش هم انفجاری انتحاری در این میدان جان ۳۱ نفر را گرفت.

نفیسه کوهنورد گزارش می‌دهد.