شصتمین سالگرد آغاز به کار تلویزیون ملی تاجیکستان
منتشر شده در
از تأسیس تلویزیون تاجیکستان ۶۰ سال میگذرد. پخش برنامههای تلویزیونی در پایتخت این کشور، در روز ۳ اکتبر سال ۱۹۵۹ آغاز شد. از زمان استقلال تاجیکستان، تعداد شبکه های تلویزیونی دولتی هم زیاد شد، اما آنها مانند زمان شوروی، بیشتر سیاستهای دولت و رئیس جمهور را تبلیغ میکنند. خبرنگارمان سهراب ضیا به بهانه شصتمین سالگرد آغاز کار تلویزیون تاجیکستان، به دیدن رفاعت عبدالسلاموا، نخستین مجری تلویزیون در این کشور رفته است.