12:57 گرينويچ - یکشنبه 12 فروردین 1386 , يکشنبه 01 آوريل 2007
عکس از نويد سهيليان
روز یکشنبه 25مارس جشن نوروزی ایرانیان درمنطقه "وست وود" لس آنجلس برگزار شد. در این مراسم گروهای رقص آذربایجانی و تاجیک و تعدادی یگر از خوانندگان ایرانی به اجرای برنامه پرداختند. همچنین شهردار لس آنجلس با حضور در این مراسم به زبان فارسی عید را به ایرانیان ساکن این شهر تبریک گفت.









