11:48 گرينويچ - چهارشنبه 11 مرداد 1385 , چهارشنبه 02 اوت 2006
فربد سروندی
آندرانیک تیموریان بازیکن ملی پوش تیم ابومسلم خراسان که در جام جهانی آلمان با بازی های خوبی که ارائه داد، موفق شد توجه مسئولان چند باشگاه سرشناس اروپایی از جمله تیم بولتون انگلستان که در لیگ برتر انگلستان بازی می کند، را بخود جلب کند.
اما او بعد از اینکه به ایران برگشت باشگاه ابومسلم، باشگاهی که تیموریان در آن توپ می زنه، اعلام کرد با قیمت پیشنهادی باشگاه بولتون موافق نیست و قصد ندارد بازیکن جوان خود را با این قیمت پیشنهادی روانه انگلستان کند، بهمین دلیل آمدن آندرانیک جوان منتفی شد.
اما روز پنجشنبه گذشته مدیر عامل باشگاه ابومسلم اعلام کرد که با مدیران بولتون به توافق رسیده و آندرانیک روز جمعه عازم انگلستان خواهد شد. فربد بالافاصله آندرانیک رو پیدا کرد تا این خبر رو از زبان خودش بشنود:
آندرانیک خبرایی شنیدیم ، صحت داره؟
بله، بالاخره باشگاه ابومسلم موافقت کرد که بیام.
یعنی قرارداد تمام شده یا فعلا در حد صحبته؟
تقریبا تمام شده و من فردا صبح (جمعه) عازم انگلستان هستم.
میایی که بمونی یا دوباره برمی گردی ؟
نه میام که بمونم و تمریناتمو با این تیم شروع کنم .
![]() |
از اینکه قراره در بهترین لیگ فوتبال دنیا بازی کنم، خیلی خوشحالم، راستش یه حس عجیبی دارم.
می خوام تمام توانایی های خودمودر این تیم نشان بدم ، بازی با تیم های قدر اروپایی ودر کنار بازیکنان حرفه ای توپ زدن هم سخته ،هم لذتبخش.
راستی نظرت در مورد سرمربی جدیدتیم ملی چیه؟
به نظر من انتخاب خیلی خوبی بود و فکر می کنم آقای قلعه نوعی لیاقت سرمربی بودن تیم ملی را داره و امیدوارم که تیم ملی بتونه موفق بشه.
آندرانیک بعنوان بکی از بهترین های تیم ملی در جام جهانی ، علت ضعیف ظاهر شدن تیم ملی در این مسابقات رو در چی می بینی؟
من فکر می کنم تمام بچه ها تلاش خودشونو کردن، فقط ما بدشانسی آوردیم، البته یکسری اشتباهات هم باعث شد تا نتونیم موفق بشیم.