استفاده از خون بیماران روانی برای تولید داروهای جدید

منتشر شده در

دانشمندان امیدوارند بتوانند با استفاده از نمونه خون افرادی که بیماری روانی مثل شیزوفرنی دارند، داروهای جدیدی برای مبارزه با این بیماری‌ها تولید کنند. داروهای موجود به همه کمک نمی کند و دانشگاه کمبریج امیدوار است روشی را که ابداع کرده اند، به تولید یک داروی جدید منجر شود.

ریچارد وست کات گزارش می‌دهد.