11:30 گرينويچ - شنبه 02 دسامبر 2006 - 11 آذر 1385
عکس ها از زبيد احمد، 17 ساله
هنرجوی رشته عکاسی

اسمم منيژه هست و ۱۴ ساله ام. من وقتی که از مدرسه بر می گردم به کلاس انگليسی می رم چون ياد گرفتن انگليسی در کابل خيلی مهم هست و اکثر هم سن و سال های من به کلاس می رن.

رفتن به مدرسه هم برام خيلی مهمه چون می خوام به دانشگاه برم و آدم مفيدی برای کشورم بشم.

من فکر می کن که افغانستان در آينده خوب می شه و ما می تونيم راحت زندگی کنيم.

همه برادرها و خواهرهای من به مدرسه می رن و دو تا هم مدرسه رو تموم کردن. همه خانواده ما با سواد هستند.

من در خانه خيلی درس می خوانم و در کارهای خانه هم به همه کمک می کنم. من دوست دارم دکتر بشم.

در اين عکس من و دوستام تو يک جشن ملی هستيم و رنگ های پرچم افغانستان رو پوشيديم. من کشورم را خيلی دوست دارم.

بعضی وقت ها من و برادرم به تنها پارک بازی کابل می ريم و کمی بازی می کنيم.

من با خواهر زاده هام و برادرم به پارک می ريم و از اين که می تونيم با هم بازی کيم خيلی لذت می بريم.