نتانیاهو: تمام مسافران به اسرائیل باید دو هفته خود را قرنطینه کنند
بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اعلام کرد که برای مقابله با شیوع کرونا تمام مسافرانی که از خارج وارد اسرائیل میشوند باید دو هفته خود را قرنطینه کنند.
به گزارش رسانههای اسرائیلی این مقررات سختگیرانه که شامل شهروندان اسرائیل هم میشود از روز پنجشنبه اجرا خواهد شد.
تا کنون ابتلای بیش از چهل نفر به ویروس کرونا در اسرائیل تایید شده است.
