کشف 'تجهیزات شنود، جاسوسی و استراق سمع' در تهران
به گزارش خبرگزاری تسنیم، سپاه پاسداران "صدها دستگاه بیسیم، تجهیزات شنود، جاسوسی و استراق سمع" را در "شمال تهران" کشف کرده است.
این خبرگزاری نزدیک به سپاه، به نقل از یک "منبع آگاه" نوشته چنین تجهیزاتی از یک "باند" کشف شده که "به صورت سازمان یافته" اقدام به فروش آنها می کرده است.
به گفته او، سازمان اطلاعات سپاه چهار نفر از "عناصر اصلی این باند" را دستگیر کرده که این تجهیزات را از استانهای مرزی به داخل کشور قاچاق کرده بودند.