17:37 گرينويچ - پنج شنبه 27 مارس 2008 - 08 فروردین 1387
مهدی امیری
برای تهرانی هایی که نوروز به جایی سفر نکرده اند چند روز تعطیلات عید بهترین فرصت است برای گشت و گذار در شهری که بیشتر سال
را در ترافیک سرسام آور و آلودگی هوا به سر می برد.
پایتختی که خیابان های آن در روزهای عادی سال زیر بار سنگین ترافیک کاملا قفل می شود و هر ساله هزاران نفر را به دلیل آلودگی هوا
روانه بیمارستان ها می کند، با رسیدن تعطیلات نوروز به طور باورنکردنی خلوت و تمیز شده به طوری که مجبور نیستید ساعت ها در ترافیک
بمانید.
در عبور از خیابان ولی عصر که یکی از خیابان های پرتردد تهران به شمار می رود این روزها به جای بوق ماشین می توانید صدای عبور
آب و صدای پرندگان را بشنوید. چنین وضعیتی در سال گذشته تنها چند روز پس از سهمیه بندی بنزین مشاهده شد.










