تجمع بازنشستگان معترض در چندین شهر ایران

منتشر شده در

در ایران، بازنشستگان برای سومین بار در سال جدید، تجمعهای اعتراضی برگزار کردند، در دست کم بیست شهر. حرف آنها این است که دخل و خرجشان باهم نمی‌خواند و دولت باید کاری کند. دولت هم وعده داده که لایحه‌ای به مجلس ببرد تا حقوق بازنشستگان، متناسب شود.

شبنم شعبانی گزارش می‌دهد.