تخریب خانه در بندرعباس؛ سیاست 'حمایت از مستضعفین' ایران در بوته آزمایش
منتشر شده در
زنی که فیلم تخریب اتاقکش در بندرعباس واکنشهای گسترده در فضای مجازی داشت، دست به خودسوزی زده و حالا در بیمارستان بستری است. شهردار بندرعباس از برخورد ماموران عذرخواهی کرده اما گفته برای خدمت آمده و حاضر نیست استعفا کند. منتقدان میگویند جمهوری اسلامی که با شعار مبارزه با کاخنشینان و حمایت از کوخنشینان کارش را شروع کرد، حالا بعد از چهار دهه با پرونده ساخت و سازهای غیرقانونی فرزندان مسئولان روبروست و حاشیه نشینهایی که آلونکهای چند متریشان با خشونت تخریب میشود.
پرهام قبادی گزارش میدهد.