کرونا در ایران: دولت سختگیریهای بیشتری را اعمال میکند
منتشر شده در
حسن روحانی در تازهترین جلسه هیات دولت ایران گفته است که از فردا همه آماده سختگیریهای بیشتری باشند. از موج بعدی سفرها ممانعت می شود و پارکها را میبندند. دولت پیش از این گفته بود که حاضر به قرنطینه کشور نیست و از مردم خواسته بود از تردد غیرضروری خودداری کنند. منتقدان این رویکرد میگفتند دولت باید دست به اقدامات جدی تری بزند. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ نفر در ایران بر اثر ابتلا به کرونا جان باختهاند.
مریم افشنگ گزارش می دهد.