هفتسین در بیمارستان و مردم در خانه
منتشر شده در
وزارت بهداشت ایران میگوید رشد بیماری ناشی از ویروس کرونا در ۱۳ استان که مردم در خانه مانده اند و مسافر پذیرش نکرده اند، کاهش یافته است. با این حال، سرپرست جمعیت هلال احمر گفته طی سه روز گذشته، ۳ میلیون نفر از استانهای درگیر این اپیدمی به سفر نوروزی رفتهاند و ۲۴۰۰ نفر از آنها علائم ابتلا به کرونا داشتهاند. طبق آمار رسمی، از دیروز در ایران بیش از ۱۲۰۰ مورد جدید ابتلا ثبت شده و نزدیک به ۱۵۰ نفر جانشان را از دست دادهاند.
فرین عاصمی گزارش میدهد.