شما در حال مشاهده نسخه متنی وبسایت بیبیسی هستید که از داده کمتری استفاده میکند. نسخه اصلی وبسایت را که شامل تمام تصاویر و ویدیوهاست، مشاهده کنید.
بازگشت به وبسایت یا نسخه اصلی
اطلاعات بیشتر درباره نسخه لایت که برای مصرف کمتر حجم دادههاست
ناآرامی در لردگان؛ معترضان به فرمانداری و دفتر امام جمعه حمله کردند
به دنبال ابتلای شماری از ساکنان روستای چنارمحمود استان چهار محال و بختیاری به ویروس اچآیوی، معترضان امروز با تجمع مقابل فرمانداری، دفتر امام جمعه و خانه بهداشت لردگان با نیروهای امنیتی و انتظامی درگیر شدهاند. ماموران هم به سوی معترضان گاز اشکآور پرتاب کردهاند. وزیر بهداشت ابتلای عده ای از اهالی روستا به این ویروس را از طریق سرنگ آلوده هنگام آزمایش خون رد کرده و گفته باید از بهیار روستا اعاده حیثیت شود. همزمان قرار است جمعی از اعضای کمیسیون بهداشت مجلس برای بررسی موضوع به لردگان سفر کنند.
فرین عاصمی گزارش میدهد