تنش بین ایران و آمریکا؛ جنگنده‌های اف‌۲۲ در قطر مستقر می‌شوند

توضیح ویدئو، ارتش آمریکا اعلام کرده که هواپیماهای رادارگریز اف بیست و دو به قطر فرستاده
منتشر شده در

ارتش آمریکا اعلام کرده که هواپیماهای رادارگریز اف بیست و دو به قطر فرستاده و نخستین سری از این هواپیماها از پریروز پنجشنبه در پایگاه هوائی عُدید ODAYD مستقر شده‌اند. این هواپیماها برای اولین بار و در حالی در قطر مستقر می‌شوند، که تنش میان آمریکا و ایران بیشتر شده. شمار اف بیست و دوها هنوز اعلام نشده اما در گزارش‌های غیررسمی دوازده فروند اعلام شده است. از پایگاه عُدید ODAYD در قطر به عنوان مقر اصلی عملیات آمریکا در منطقه یاد می‌شود.

مهرداد فرهمند گزارش می‌دهد: