16:42 گرينويچ - يکشنبه 22 مه 2005
مجموعه عکس هايی را که می بينيد، 'بهار' برای صفحه صدای شما فرستاده است. او درباره اين عکس ها می گويد: از تهران به سمت اراک می رفتم در يک مسافرت کوتاه. حوالی قم توقفگاههايی است که اتوبوس ها برای استراحت رانندگان و مسافران می ايستند. اين عکس ها را با دوربين موبايل از اين سفر کوتاه گرفته ام....
![]() | ||