http://www.bbcpersian.com

16:42 گرينويچ - يکشنبه 22 مه 2005

از تهران تا اراک با دوربين تلفن همراه

مجموعه عکس هايی را که می بينيد، 'بهار' برای صفحه صدای شما فرستاده است. او درباره اين عکس ها می گويد: از تهران به سمت اراک می رفتم در يک مسافرت کوتاه. حوالی قم توقفگاههايی است که اتوبوس ها برای استراحت رانندگان و مسافران می ايستند. اين عکس ها را با دوربين موبايل از اين سفر کوتاه گرفته ام....

 
بعدیقبلی