
گزارش تصويری: زندگی ادامه دارد ...
بهرام دلاوری که به گفته خود از اهالی استان کرمان است و تعداد زيادی از خويشاوندانش را در زمين لرزه بم از دست داده، اين عکسها را در سرمای پانزده درجه زير صفر در بالکن خانه خود در تورنتو کانادا گرفته و برای ما فرستاده است. از او سپاسگذاريم.