http://www.bbcpersian.com

عمق فاجعه زلزله بم از نگاه دوربين

از ميان عکس های ارسالی کاربران سايت بی بی سی، مجموعه ای است که از مهدی اشراقی دريافت کرده ايم. وی از امداگرانی است که در اين حادثه حضور داشته و از نزديک شاهد عمق درد و رنج مردم اين منطقه بوده است. اين تصاوير مربوط به شهر بم يک روز پس از وقوع زلزله است. با سپاس ای وی.

 
بعدیقبلی