از ميان عکس های ارسالی کاربران سايت بی بی سی، مجموعه ای است که از مهدی اشراقی دريافت کرده ايم. وی از امداگرانی است که در اين حادثه حضور داشته و از نزديک شاهد عمق درد و رنج مردم اين منطقه بوده است. اين تصاوير مربوط به شهر بم يک روز پس از وقوع زلزله است. با سپاس ای وی.
![]() | ||