http://www.bbcpersian.com

11:45 گرينويچ - شنبه 25 مارس 2006

بهزاد بلور

این هفته ...

امسال در اين دو هفته از کنسرتهای بزرگ ايرانی ها در آلمان گزارش می ديم. تا که اگه نشد برين ديدن خواننده ها حداقل وصف العيش نصف العيشش کنين!

از اینجا گوش کنید

در اين هفته از شهر اوبرهازن و کنسرت ۱۸ مارس که دو روز قبل از تحويل سال برگزار شد چند تا مصاحبه و مقداری عکس می ذاريم تا کيف کنين. اين هفته و هفته بعد فضای اروپا سرشار از کنسرتهای ايرانی می شه. شنبه ۱۸ مارس در سالن آرينای شهر اوبرهازن آلمان کنسرت بزرگی برپا بود. ما هم دوربين و ميکروفن و يک بطری ادکلن ( چون عيده خوشبو بشيم) رو برداشتيم و رفتيم آلمان.

کنسرت از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۴ صبح فرداش ادامه داشت. آتيش بازی بحدی بود که هنوز رو ابروهامون خاکستر نشسته و خواننده ها هم با گروه های رقص و ارکستر بزرگ سنگ تموم گذاشتن.

پادکست روز هفتم ( دانلود کنيد )