11:45 گرينويچ - شنبه 25 مارس 2006
بهزاد بلور
امسال در اين دو هفته از کنسرتهای بزرگ ايرانی ها در آلمان گزارش می ديم. تا که اگه نشد برين ديدن خواننده ها حداقل وصف العيش نصف العيشش کنين!
در اين هفته از شهر اوبرهازن و کنسرت ۱۸ مارس که دو روز قبل از تحويل سال برگزار شد چند تا مصاحبه و مقداری عکس می ذاريم تا کيف کنين. اين هفته و هفته بعد فضای اروپا سرشار از کنسرتهای ايرانی می شه. شنبه ۱۸ مارس در سالن آرينای شهر اوبرهازن آلمان کنسرت بزرگی برپا بود. ما هم دوربين و ميکروفن و يک بطری ادکلن ( چون عيده خوشبو بشيم) رو برداشتيم و رفتيم آلمان.
کنسرت از ساعت ۷ بعد از ظهر تا ۴ صبح فرداش ادامه داشت. آتيش بازی بحدی بود که هنوز رو ابروهامون خاکستر نشسته و خواننده ها هم با گروه های رقص و ارکستر بزرگ سنگ تموم گذاشتن.