http://www.bbcpersian.com

23:59 گرينويچ - جمعه 09 دسامبر 2005

بهزاد بلور
قسمت دوم

ضبط يک آهنگ جديد با افشين

( قسمت اول عکس ها رو از اینجا ببینید )


کمی جر و بحث.

افشين می ره برای تسکين اعصاب برای خودش گيتار می زنه.

برای اينکه کارش حدر نره. می شينه پشت ميکروفن و روی يکی از آهنگها " خلاصم کن " گيتار می زنه و می خونه. ( بعدا از بی بی سی پخش خواهد شد ).

وقتی داشتم عکس می گرفتم کلامو کش رفت و به من شليک کرد.

افشين در حال خوندن پشت ميکروفن و کوستاس در حال نواختن درام فرضی و رفتن توی حال!

عجب عکسی شد اين، به به.

من و کوستاس با هم رفيق شديم و قرار شد که باهاش يک آلبوم ضبط کنم و معروف بشم.

افشين هم ديد که آوردن من به استوديو کار اشتباهی بود و رفت يه تهيه کننده ديگه پيدا کنه.