http://www.bbcpersian.com

15:54 گرينويچ - شنبه 10 دسامبر 2005

بهزاد بلور
قسمت اول

ضبط يک آهنگ جديد با افشين

حالا بريم ديدن استوديوئی که افشين آلبومهاش رو اونجا ضبط کرده.

این گزارش را بشنوید.

اينجا يک ساختمان بتونی و مدرنه، سه طبقه است و کلی راهرو و استوديو داره.

سام عليک با آقای کوستاس معروف به K.O. تهيه کننده آلبومهای افشين و کسی که بيشتر سازهای تو آهنگها رو تنهائی برای افشين زده و تنظيم کرده. ( عکس تار شد ببخشيد )

يکسری از سازهای کوبه ای که KO بلده بزنه.

اينهم کامپيوتريه که تمام آهنگهای افشين توش ضبط و ذخيره شده.

افشين و کوستاس کار رو شروع می کنن.

افشين نگران می شه و کوستاس خوشحال.


( بقیه عکس ها رو از اینجا ببینید )