http://www.bbcpersian.com

10:35 گرينويچ - سه شنبه 04 اکتبر 2005

عکسها از بهزاد بلور

آلبوم عکس: کنسرت داريوش در لندن

آلبوم شماره ۲

ماجراهای روی صحنه کنسرت داریوش در لندن.
داریوش


بخش دوم کنسرت داریوش بعد از بیست دقیقه تنفس شروع شد. آهنگ "یاور همیشه مومن"
بالاخره در این بخش خوانده شد.
در ضمن شاعر این آهنگ، ایرج جنتی عطائی هم د رسالن حضور داشت و داریوش از سابقه دیرینه اش با ایرج صحبت کرد و ازش تشکر کرد.

یکی از تماشاچیان مجسمه نیم تنه و رنگی داریوش رو ( که شاید خودش ساخته بود) جلوی صحنه برد و به داریوش نشون داد!
و داریوش اون رو امضا کرد و به صاحبش پس داد.

داریوش قسمت دوم برنامه لندن رو با آهنگهای جدیدترش ادامه داد. از آلبوم "راه من " خوند.

مردم چند بار به وجد آمدن و از روی حصار جلوی صحنه پریدن بالا و داریوش رو بقل کزدن.

بعد امنیت سالن روی صحنه آمد. این آقا که از محافظای صحنه بود مدتی روی صحنه موند.
در این عکس می بینید که داریوش می خواست میکروفن رو بده محافظ که آهنگها رو بخونه،
چون جلوی صحنه بود و پائین نمی رفت.
جاتون خالی، کلی خندیدیم.