10:35 گرينويچ - سه شنبه 04 اکتبر 2005
عکسها از بهزاد بلور
ماجراهای روی صحنه کنسرت داریوش در لندن.
![]() |
یکی از تماشاچیان مجسمه نیم تنه و رنگی داریوش رو ( که شاید خودش ساخته بود) جلوی صحنه برد و به داریوش نشون داد!
و داریوش اون رو امضا کرد و به صاحبش پس داد.
داریوش قسمت دوم برنامه لندن رو با آهنگهای جدیدترش ادامه داد. از آلبوم "راه من " خوند.
مردم چند بار به وجد آمدن و از روی حصار جلوی صحنه پریدن بالا و داریوش رو بقل کزدن.
بعد امنیت سالن روی صحنه آمد. این آقا که از محافظای صحنه بود مدتی روی صحنه موند.
در این عکس می بینید که داریوش می خواست میکروفن رو بده محافظ که آهنگها رو بخونه،
چون جلوی صحنه بود و پائین نمی رفت.
جاتون خالی، کلی خندیدیم.