سوغاتی رعنا منصور به آلمانی‌ها در سالگرد هایده

منتشر شده در

امروز سی سال از درگذشت هایده، خواننده نامدار ایرانی می گذرد. شبکه آلمانی"ودار WDR" یادی از این خواننده کرده است. رعنا منصور که برای ضبط آهنگی از خانم هایده با ارکستر رادیوی این شبکه به آلمان دعودت شده با اجرای آهنگ سوغاتی نام هایده را بار دیگر زنده کردند.